Blog główny

czwartek, 25 września 2014

Kartka z podróży

Źle wyglądam na tym zdjęciu. Nie dlatego, że zrobił je automat w muzeum. Ja po prostu źle wyglądam: wywalony bandzioch, niezdrowe, ceglaste wypieki od gorączki, rozbiegane oczka i wory pod oczami z niewyspania:
 
 
Ale wiecie co..? Kawałek dalej był sklep. No i przymierzyłem sobie kurteczkę... Cholera jasna! Jakoś bandziocha nie widać, albo wręcz wpisuje się w styl (skądinąd, wciąż pasuje na mnie rozmiar XL - minimalistyczny przy np. "5XL", których było dużo więcej...) - a stosowne na kurteczce obrandowanie skutecznie odwraca uwagę od innych defektów mojej wątpliwej urody.
 
I to wszystko - za jedyne 175 dolców (bo w przecenie...). Które, szczerze powiedziawszy, wciąż miałem w portfelu.
 
A kolega Wojciech uparcie twierdzi, że bez pracy nie ma kołaczy, he..?
 
Ale nie! Powstrzymałem się. Na Lepszej Połowie kurteczką wrażenia nie zrobię (sianokosy jeszcze do końca nie zapłacone, a po ciężkiej, ofiarnej i pełnej pogardy dla własnej wątroby pracy tutaj - trzeba będzie kupić nową marynarkę...). Na koleżankach z pracy, szczególnie tych sympatyczniejszych - też nie.
 
Jeśli zaś zupełnie niechcący zrobiłbym wrażenie na jakiejś małolacie - blacharze, to by się tylko mogło na złe obrócić: mocno podejrzewam, że takie istoty żywią całkowicie nieuzasadnione przekonanie, że mężczyzna, który sobie kupuje drogie i do niczego (poza poprawianiem samooceny) niepotrzebne gadżety, będzie w takowe również i je zaopatrywał...
 
Poza tym, co się odwlecze, to nie uciecze! Wracamy pełni pomysłów i inspiracji. Również w zakresie kurteczek i innych gadżetów.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że wąsa nie zapuściłeś na tę okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na targach można było zrobić sobie podobne zdjęcie ze sztucznymi wąsami i chustą. Nie chciało mi się. W muzeum też mi się nie chciało, ale co było zrobić - presja wycieczki...

      Za to piękny był dzisiaj wschód słońca! Aż pożałowałem, że nie mam go czym uwiecznić.

      Usuń
    2. To Ty już wróciłeś na ojczyzny łono?

      Usuń