Blog główny

poniedziałek, 7 lipca 2014

Refleksja o przemijaniu

Znowu zostałem zapytany, czy nie mógłbym jakoś wykorzystać dwóch praktykantek?
 
Stawiłem wobec tej niemoralnej propozycji stanowczy opór! Jedna praktykantka, najlepiej na spółkę z kolegą - no, może...
 
 
 
Ale dwie naraz..? W moim wieku i z moim brzuchem to nawet fantazjowanie w ten sposób może się skończyć na OIOM-ie..!
 
Albo i na cmentarzu...
 
 
Dzisiejszy, dręczący, martwy, przedburzowy upał już w pociągu, którym jechałem do Radomia dostarczył mi okazji do refleksji o przemijaniu: domyślcie się, dlaczego..? 


4 komentarze:

  1. "Znowu zostałem zapytany, czy nie mógłbym jakoś wykorzystać dwóch praktykantek?"
    Uuuu...śliznął się Pan po temacie, a ta kwestia wymagała głębszego namysłu, bo tu nie tylko szło o pańskie zdrowie i moralne skrupuły.
    Z ostatnich doniesień wynika bowiem, iż jeśli wykorzystanie Niewiast byłoby uczciwie opłacone to wpłynęłoby korzystnie na PKB RP i czyn, dawniej niemoralny, transformowałby w czyn wielce chwalebny.
    Jest to szczególnie istotne w kontekście ujawnionych ostatnio poświęceń jakich muszą dokonywać nasi Dostojnicy Państwowi (e.g. Amarone+policzki+ośmiorniczki), aby utrzymać właściwe relacje zadłużenia RP do owego PKB, które miał Pan niepowtarzalną szansę poprawić.

    Oczywiście chędożenie bezpłatne, to grzech śmiertelny pod względem moralnym i państwowym, nie wspominając o zdegustowanej Żonie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już o tym pisałem. I chyba nawet nie raz!

      Usuń
    2. "I chyba nawet nie raz!"

      W takim razie to moja wina, proszę o wyrozumiałość.
      Jako pracoholik mam mało czasu i rzeczy pozaprofesjonalne czytam "po łebkach" i dla relaksu.
      Dziś akurat straciłem wenę twórczą, którą, jak podejrzewam, niepostrzeżenie przywłaszczyli sobie Koledzy prawnicy, także czytam sobie, co tam w szerokim Internecie słychać.

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że przyjemne dylematy masz!

    OdpowiedzUsuń