Blog główny

sobota, 24 maja 2014

Poziom kompetencji

Na początku lutego dostałem do użytku służbowy telefon. Smartfon. Sony Xperia L


I... bardzo, ale to bardzo cieszę się, że wczoraj udało mi się go wymienić z koleżanką z pracy na stareńką Nokię!

Dlaczego? No cóż: zakładając, że nie miałem mokrych dłoni - udawało mi się odebrać połączenie (pod warunkiem, że widziałem ekran, gdy było sygnalizowane - NIGDY nie udało mi się ustawić głośności dzwonka, więc tejże głośności po prostu nie było...) oraz wybrać numer odbiorcy. Jak w czasach telefonów na korbkę nieomal - z kartki. Bo wpisywania kontaktów nawet nie próbowałem opanować, jako że żadnych zgoła funkcji tej maszyny, łatwiejszych od tego, nie pojąłem.

Wniosek? Cóż: nie od dziś twierdzę, że stare ze mnie truchło i pora mi powoli szukać miejsca na cmentarzu... Choć, prawdę powiedziawszy, dużo bardziej wolałbym oddać moje grzeszne cielsko spragnionej ziemi naszego Lasku Centralnego - obok Murkisa...

8 komentarzy:

  1. Rozbawiłeś mnie setnie. Starym truchłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest fakt. Trafiłem na urządzenie, którego obsługa okazała się przekraczać moje kompetencje - i upływ czasu tego nie zmienił, a więc jasnym się stało, że to już niemożność absolutna. A przecież całe mnóstwo młodych ludzi doskonale sobie ze smartfonami radzi - inaczej by ich nie sprzedawano... Czyli: technologia mnie przegoniła - jestem starym truchłem!

      Usuń
    2. Też mam Nokię starą dla prostaków, hołubię ją i dbam, nawet baterię wymieniłam, kiedy spuchła do 3xnormalna grubość i telefon zaczął wyglądać jakby był w ciąży. I zastanawiam się, czy by nowej nie kupić na zapas....Wnioskiem tego, też żem stare truchło.
      I ubolewam serdecznie, że w naszym kraju nie można się dać pochować na swojej ziemi. Nie można? Chyba nie można...

      Usuń
    3. Nawet swoich zwierząt nie możesz - teoretycznie - u siebie zakopać...

      Usuń
    4. Ekhm, ekhm, chyba nie zamierzam tego zapamiętać.

      Usuń
  2. Ja też wolę proste urządzenia. Im więcej guziczków i funkcji, tym bardziej się denerwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie było ŻADNYCH guziczków..!

      Usuń
    2. Sorry, to był skrót myślowy. Chodziło mi o funkcje, ustawienia.

      Usuń